מאורע נדיר: עוד אסטרונאוט ישראלי ימריא לחלל

    יונתן שורק No Comments on מאורע נדיר: עוד אסטרונאוט ישראלי ימריא לחלל

    נשיא המדינה יצחק בוזי הרצוג נפגש הבוקר עם איתן סטיבה, האזרח הישראלי שעתיד להמריא לתחנת החלל הבינלאומית במסגרת משימת 'רקיע' | הנשיא העניק לו עותק של התפילה לשלום המדינה שייקח עמו למסע, כמו כן הנשיא בירך אותו שייסע לשלום ויחזור לשלום | סטיבה שיתף את הנשיא בתחושותיו והתרגש מהמפגש עם הנשיא | סיקור

    Photo by Kobi Gideon / GPO צילום: קובי גדעון\לע"מ
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הבוקר עם איתן סטיבה, הישראלי שעתיד להמריא לתחנת החלל הבינלאומית בעוד כחודשיים במסגרת משימת רקיע, הנשיא וסטיבה דנו בהכנותיו במסגרת משימת רקיע, אותה מובילות בישראל עמותת קרן רמון וסוכנות החלל הישראלית במשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה. במהלך הפגישה העניק הנשיא לסטיבה מתנה ייחודית, קובייה עשויה זכוכית עליה חרוטה התפילה לשלום מדינת ישראל בכתב ידו של מחבר התפילה, סבו של הנשיא הרב הראשי הראשון, יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ"ל.

    הנשיא איחל הצלחה רבה לסטיבה לקראת המראתו ואמר: "עיני כל העם נשואות אליך, אני רוצה לאחל לך מעומק הלב הצלחה במשימתך החשובה בחלל, שתשפיע על האנושות כולה לעוד  מאה שנים, מי ייתן ותמשיך להסב לכולנו לעמך למדינתך ולמשפחתך גאווה רבה, תיסע לשלום, ותחזור לשלום.

    איתן סטיבה הודה לנשיא ואמר: "כישראלי שנולד גדל והתחנך כאן זוהי זכות גדולה עבורי לפגוש את נשיא המדינה ולשתף אותו בפרטי משימת רקיע, מטרתה של המשימה היא לעורר סקרנות על אופן הקיום שלנו בכדור הארץ ולאפשר לישראלים לקחת חלק בפרויקט בינלאומי ייחודי במגוון תחומים מדעיים, טכנולוגיים, ואמנותיים עם דגש על חדשנות וחינוך. אקח את התפילה איתי וכפי שרשום בה, מקצה השמים היא תחזור לכאן לארץ, לבית הנשיא."

    בעוד כחודשיים ימריא איתן סטיבה לתחנת החלל הבינלאומית במסגרת משימת 'רקיע'. המשימה נועדה לקדם ולהרחיב את תעשיית החלל הישראלית. במהלך שהותו בתחנה הבינלאומית יבצע סטיבה עשרות ניסויים מדעיים עבור חברות ישראליות, ינגיש תכנים חינוכיים לילדי ישראל בעברית וייתן במה ליצירות אמנות ישראליות.



    0 תגובות